måndag 25 mars 2013

Underbar helg!

Har haft en helt underbar helg, som tog slut alldeles för fort. Det bjöds på helt fantastiskt väder... sol och plusgrader hela helgen, långa sköna promenader, god mat, grillpremiär, innebandy match som så klart slutade med vinst och massa massa mys med nära och kära <3

Man tycker jag borde vara utvilad och fit for fight meeeen det blir inte riktigt alltid som man tänkt sig. La mig tidigt igår och efter 9 timmars bra sömn ringde klockan i morse. Hela dagen skulle gå åt till att plugga. Istället började jag dagen med en långprommis i det sköna vädret, kunde inte låta bli. Sedan kom jag hem och slängde i mig lunch för att efter det sätta igång med pluggandet... Det hela slutade med en 2-3 timmars nap?!! Som om jag hade tid med det!

Herregud vad utslagen jag är, vet inte vad det är för fel på mig. Ont i huvudet har jag också... SUCK!!
Och som grädde på moset så väntar en riktigt himla skit-vecka!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar