söndag 14 april 2013

Medan det ändå är hockey

..så passar jag på att blogga, plugga och njuta av min träningsvärk! Ja, allt som är roligare helt enkelt :) Och förresten.. hockey? IGEN? Tar det aldrig slut?!!!

Tji fick alla som sa att det skulle snöa i helgen!!!
Redan klockan 8 i morse då jag klev upp var det strålande sol, klarblå himmel och varmt ute. Skyndade mig ut för en 2h promenad, "lättklädd". Såååå härligt :D  I och för sig är helgen inte slut ännu men snöar det lite i kväll så gör det inte så mycket (det är ju ändå skit-söndag!), huvudsaken den är borta innan jag sätter ut min fot i morgon.

Jag har kommit in i en "jag vill resa bort-period". Igen. Problemet är att skolan inte tillåter det just nu, inte längre fram heller då det snart bara är några veckors VFU kvar innan sommarlovet. Mitt tålamod är inte det bästa heller då det kommer till sådant här så jag vill ju helst kunna åka nuuuuuuuuuu.

Jag älskar mig själv för att jag är en så klok människa. Ödmjuk också, tack jag vet! Nu måste jag bara ta tre stora kloka beslut också...

Vet att jag kan prata i gåtor ibland, men det är lite det som är meningen också. Att ni inte ska veta allt.

Avslutar så passande med kloka ord som jag la ut på instagram, bara för att jag vill och kan.
Tjaarå.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar