måndag 4 mars 2013

Som en ny människa!

Jo tack, jag vet att det går bra med bloggandet... Förra veckan var faktiskt en riktig skitvecka!
Redovisning på tisdagen, redovisning av rollspel på torsdagen, samt tentaplugg på det. Trodde jag skulle få chilla i helgen men icket! Har typ suttit på en stol vid köksbordet framför datorn sedan i fredags morse fram tills sent igårkväll. Behöver jag säga att jag har ont i ryggen, nacken, armen och huvudet? Jäkla gnällar-stil, i know! Men det är ju också det ni gillar att läsa om, skadeglada människor.

Nu fortsätter vi i en lite mer positiv anda... Känner mig som en ny människa, har nyss kommit hem från en tre timmars muntlig tenta och det gick bra. Man inser ju alltid i efterhand att man oroat sig i onödan, men det blir ju så när man inte vet vad som väntar riktigt. Som jag inte avundas de grupper som har sin redovisning i morgon, medan de stressar och panikpluggar idag så ska jag bara må gott. Resten av veckan blir också lugn, lite plugg och mycket ledighet står på schemat!

Har precis slängt i mig lunch, ska göra mig i ordning för en rejäl promenad för det har jag längtat efter. Sen blir det häng med en favorit som äntligen kommit hem från värmen :)

Känner att jag skrivit av mig för idag, mycket mer behöver ni inte veta sååå later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar