torsdag 31 januari 2013

Guess what!!

Förra inlägget lockade många läsare. I wonder why ;)

Då var det helg igen, fiiiint!
1,5 schemalagda dagar i veckan är alldeles lagom ska jag tala om för er. Fler helgdagar åt folket!
Livet som student är dock inte en dans på rosor, när en bok är färdigläst så är det dags för två nya...

Fick tillbaka arbetet som vi skulle göra under julen idag... Bläddrade igenom sida för sida, efter en hel del ifrågasättande kommentarer i texten så var det med hjärtat i halsgropen som jag kollade sista sidan.
"Ambitiöst - bra jobbat!"
"Klar disposition med tydligt fokus på frågeställningarna! Diskussionen är självständig och teoretiskt förankrad i litteraturen! Bra!!"
"Du har lyckats bra!".
Så pissigt kan det inte ha varit med de kommentarerna jag fick och högsta betyg på det! :D Känns bra, jag slet faktiskt som ett djur för det där jäkla arbetet! Så tack men det var jag värd! HAH!

På tal om det så ska jag skriva klart min uppgift som ska vara klar i morgon och kanske börja läsa lite i någon av böckerna. Har trots allt nyss vaknat upp efter en skön nap så batterierna är laddade!

Extra nice blir det ikväll då jag inte kommer kunna somna!
Well well... Trevlig helg ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar