lördag 28 juli 2012

Så jävla tragiskt

Blev en sväng in på festivalen igår, det är nog det värsta jag sett i fylleväg tror jag. Det absolut värsta var att det var så otroligt många yngre, de såg inte ut att vara mer än 13-15? Och de liksom kröööp längs marken, i pisspölar eller spypölar eller vad det nu var. Vidrigt och tragiskt var det, usch!
Sedan var det så sjuuuukt mycket folk så man kände rätt snabbt att man ville hem. 

Vad hände med vädret idag btw? Skulle vara regn och oväder (vaknade iof en sväng kring sju av att det dundersmattrade mot fönstrena som var öppna)... Men sedan jag klev upp har det varit SOL och 25 grader. Lite svalare och skönare än den kvava jobbiga värmen vi haft några dagar. 

Sandro har stuckit på cubafest, han kommer väl hem i morgon bitti någon gång så jag ska passa på att njuta av lite egentid idag. Har hunnit städa lägenheten så nu känns det lite bättre. Blir ingen träning idag men visst kan man ta en promenad trots att det är vilodag? Måste man få!

Får nog bli så.. hade som sagt planerat lite film och seriemaraton här eftersom vädret skulle tillåta det men nu då det blev fint får jag skjuta på det tills ikväll... Jag får sola istället ;)

Tjarå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar