måndag 15 augusti 2011

Ny dag, nya möjligheter!

Ja då var det måndag igen. Ska inte säga att det varit en bra helg, men en skön helg som har gått i lathetens spår. Mycket väl behövt. Lagade till och med mat för hela helgen så jag skulle slippa det med. Maträtten jag gjorde ska få sista touchen i ugnen så smart som jag var gjorde jag två formar men la inte in dem i ugnen samtidigt så man får sån där tråkig uppvärmd mat utan istället ställde jag in ena i kylen och bussa in den i ugnen dagen efter så den var som nygjord då! =) Underbart gott!

Hade reserverat en bok som jag hämtade på lördagen... det jag inte visste var att den var på Engelska! Oooops! Sidådär 500 sidor :s Går ju bra det med, gäller bara att man tänker lite mer medan man läser :p Men jag började igår och det gick inte ens trögt i början som jag var beredd på :) Så jag har att göra om jag vill!

Idag har jag tränat, duschat och mailat om att få ändra mina studieansökningar. Det var inga problem! Är man velARN så är man ;) Har även hunnit med att lösa ett födelsedagspresent-problem, och lite andra ärenden som är ointressant för er! Gud så skönt :)

Slänger in ett inlägg senare! Later!

Helgens! Matbilder är kanske inte de roligaste men bättre än inget ;)

Lördag...

Dags att åka in i värmen.

Söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar